emailowa reklama hotelu

Komunikacja z klientem jako reklama hotelu cz.1.

Zadaj sobie pytanie – kiedy ostatni raz i w jaki sposób kontaktowałeś się ze swoimi klientami? Czy utrzymujesz z nimi kontakt? Robisz wszystko, by o Tobie pamiętali? Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prosto i skutecznie nawiązywać relacje z konsumentami – czytaj dalej!

 

Budujemy bazę e-maili naszych klientów. Promocja hotelu na trzy sposoby.

Żeby w ogóle móc rozmawiać o e-mailowym kontakcie z klientami musimy stworzyć bazę e-mailową. Reklama hotelu to również nakłanianie dotychczasowych klientów do powrotu! Żyjemy w czasach, w których każdy z nas posiada skrzynkę elektroniczną, co więcej większość z nas odwiedza ją regularnie. Warto sprawić, by pojawił się tam ślad po naszym obiekcie! W dzisiejszym artykule przedstawię trzy najłatwiejsze sposoby na pozyskiwanie e-maili klientów, które umożliwią nam dalszą promocję hotelu.

 

Zapisz się na stronie!

Kiedy nasz potencjalny (albo pozyskany) klient przegląda stronę hotelu i wybiera termin odwiedzin jego oczom ukazuje się “box zapisu do newslettera”. Kusi go zniżką na kolejny pobyt, aż -10% całej kwoty kolejnego noclegu… przecież wystarczy, że poda swoje imię i adres e-mail. Dobrze skonstruowany proces zapisu to niemalże gwarant pozyskiwania kolejnych adresów.

 

Reklama hotelu poprzez ankietę

Przed przyjazdem gościa połóż na biurku w jego pokoju ankietę. Zapytaj o poziom zadowolenia z obsługi, z wyglądu i czystości hotelu, o ogólnym odbiorze obiektu. Goście hotelowi chętnie wypełniają tego typu dokumenty, dają im one poczucie kontroli, możliwości realnego wpływu na otoczenie. Na końcu takiej ankiety powinno znaleźć się okienko, w które nasz gość może wpisać swój adres e-mail. Nie zapomnij zawrzeć klauzuli o danych osobowych!

 

Promocja hotelu już w recepcji

E-mailowa promocja hotelu już w recepcji? Pewnie! Ustaw na ladzie plastikowy stand z informacją “Nie chcesz, aby ominęły Cię najważniejsze wydarzenia i zniżki? Zapisz się do newslettera!” – w standzie umieść karteczki z miejscem na wpisanie adresu e-mail. Tu również niezbędna będzie informacja o udostępnianiu danych osobowych.

Po zebraniu odpowiedniej liczby subskrybentów czas na promocję hotelu. Wszelkie praktyczne i skuteczne działania oraz sama e-mailowa reklama hotelu zostanie jednak opisana w kolejnej części. Odwiedź nas ponownie wkrótce, by dowiedzieć się więcej!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *