strategia marketingowa hotelu

E-mailowa strategia marketingowa hotelu cz.2

W drugiej części dywagacji na temat e-mail marketingu hotelu porozmawiamy o właściwych działaniach, jakie możesz podjąć, by prowadzić skuteczną komunikację ze swoimi klientami. Możesz pozyskać ich lojalność, ich uwagę, ich zainteresowanie i… no właśnie. Strategia marketingowa hotelu nie może pominąć tak ważnego i dającego tak wiele możliwości aspektu, jak dobry mailing – sprawdź dlaczego!

 

Promocja hotelu i jego usług – jak wykorzystać e-mail marketing.

 

Kiedy nasza baza kontaktów jest wystarczająco duża możemy rozpocząć wysyłkę wiadomości. Istnieje wiele edytorów i programów, które mogą nam w tym pomóc, jest ich jednak tak dużo (równie wiele, co opinii o nich), że nie sposób ich wszystkich opisać. Skupmy się jednak na naszym głównym zadaniu, którym jest promocja hotelu i jego usług. Pierwszym i bodaj najważniejszym faktem jest to, że “zadbany” klient będzie pamiętał o Twoim obiekcie. Jakie nie byłyby tematy Twoich wiadomości sprawią one, że gość będzie wracał pamięcią do swojego pobytu w Twoim hotelu. Nie jest to jednak oczywiście jedyna korzyść, którą przyniesie Ci e-mail marketing.

 

Budujemy e-mailową strategię marketingową hotelu!

Kiedy zastanowisz się nad tym, co chciałbyś pokazać swoim gościom, na pewno od razu przyjdzie Ci do głowy kilka pomysłów. Decydując się na jedną lub dwie wiadomości miesięcznie możesz regularnie przedstawiać im korzyści, jakie odniosą przyjeżdżając do Twojego hotelu. Tematyka komunikacji może być bardzo prosta, ale wciąż różnorodna i indywidualnie dopasowana dla każdego obiektu. Jak może wyglądać podstawowa promocja hotelu i jego usług?

  • otworzyłeś nowe spa, restaurację, pokoje, ogród, bar
  • w Twojej ofercie pojawiły się nowe pozycje – przyjęcia firmowe, a może większa sala weselna?
  • w okolicy obiektu dzieją się ciekawe rzeczy takie jak konwenty, targi, czy rekonstrukcje
  • planujesz ciekawą promocję, specjalną ofertę spa, lub inne ograniczone czasowo wydarzenia
  • w Twoim obiekcie odbyła się niezwykle ważna impreza
  • warto też przypomnieć klientom, że zbliża się okres wakacyjny lub inny, typowo urlopowy czas

 

Na pewno od razu znalazłeś jeszcze wiele innych rzeczy, o których chciałbyś poinformować gości. Samą strategię marketingową hotelu (jej tematykę) można z powodzeniem zaplanować i rozpisać nawet na kilkanaście miesięcy w przód. Kiedy już to zrobisz, czas na działanie! Powodzenia!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *