marketing hotelu

Dlaczego marketing hotelu jest tak ważny.

“Woda na młyn”, czyli dlaczego marketing hotelu jest tak ważny.

 

Jeżeli sam obiekt hotelowy nazwiemy sercem, to marketing hotelu śmiało możemy nazwać żyłami, które doprowadzają do niego krew. Jedno nie może istnieć i funkcjonować bez drugiego. Niedawno natknąłem się na YouTubera, który przy okazji jest trenerem personalnym oraz biznesowym. Mężczyzna pomaga ludziom w prowadzeniu działalności gospodarczych, w rozwiązywaniu problemów i pokonywaniu innych trudności, z którymi przyjdzie im się zmierzyć. Jest elokwentny, dobrze się go ogląda, ale przede wszystkim ciekawość budzi jego prosta, ale trafna retoryka. Powiedział (przytaczam z pamięci):
“Możesz mieć najpiękniejszy produkt, najlepszą ofertę, najlepiej przemyślane promocje i chęci do uszczęśliwienia klienta. Możesz, ale co z tego, jeżeli nikt się o tym nie dowie.” I choć nie jest to żadne odkrycie, ba, można tę wypowiedź nazwać “prawdą powszechnie znaną”, ale jest to prawda, o której nie wolno nam zapomnieć. Przemyślany marketing dla hoteli oznacza tyle, co nowe zamówienia i nowe możliwości.

 

Marketing dla hoteli – wiatr w żagle Twojego biznesu

Powyższy nagłówek być może brzmi nieco banalnie – kolejne hasło reklamowe, mające na celu zachęcić nas do kupna usługi, czy towaru. Można o nim tak pomyśleć. Można też uświadomić sobie, jak ważny jest marketing dla hotelu. Każdy hotelarz lub właściciel podobnego obiektu musi odpowiedzieć sobie sam – czy mój biznes wygląda tak, jak to sobie wymarzyłem? I co zrobić, by pozyskać więcej zamówień? Jeżeli jedną z pierwszych odpowiedzi, które przyszły Ci na myśl był marketing hotelu, to oznacza, że podchodzisz do sprawy świadomie i poważnie. Pamiętaj, że jeżeli nie jesteś pewien, czy Twoja firma jest dobrze widoczna i znana wśród klientów, możesz skorzystać z darmowego audytu marketingu dla hoteli. Wystarczy zadzwonić lub napisać.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *